لطفا چند لحظه صبر نمائید
SAP1K

سولفات آمونیوم فلات کالا کد SAP1K وزن 1 کیلوگرم


0.0 (0)
بدون دیگاه

دانه بندی پودری تولید پتروشیمی ارومیه
اصلاح pH خاک
تأمین نیتروژن و گوگرد مورد نیاز محصولات کشاورزی
تسهیل در جذب سـایر ریز مغذی ها
جایگزین در محصولات حساس به اوره
رفع زردی برگ ها



آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

59,000 تومان
وزن : 1 کیلوگرم طول : 27 سانتیمتر عرض : 18 سانتیمتر ارتفاع : 5 سانتیمتر

کالاهای مشابه

معرفی
 نیتروژن یکی از مهم‌ترین عناصر کلیدی در دستیابی به عملکرد مطلوب در محـصولات کشاورزی و باغی می باشد. این عنـصر در گیاهان بالاترین غلظت را داشتـه و گلوگاه رشد می باشد و نقش مهمی را در افـزایش عمـلکرد دارد به طوری که کمـبود آن بیش از سایر عناصر غذایی عملکرد گیاه را محدود می کند. سولفات آمونیوم یک نمک معدنی با کارایی بسیار زیاد در بخش های کشاورزی و صنعتی خصوصا در تهیه کود شیمیایی است. کود سولفات آمونیوم شامل ۲۱% نیتروژن (ازت) به شکل یون آمونیوم  و ۲۴% سولفور به شکل سولفات است. از جمله کاربردهای این کود در بخش کشاورزی، استفاده برای اصلاح و کاهش pH خاک های قلیایی و همچنین تأمین ازت و گوگرد مورد نیاز برای رشد و نمو گیاهان و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی محسوب می شود. تسهیل در جذب سـایر ریز مغذی های موجود در خاک از جمله آهن، روی، مس و منگنز از دیگر مزیت های این کود محسوب می گردد.

     از این کود می توان برای محصولات حساس به اوره مانند مـرکبات، انگور و پسته استفاده کرد. سولفات آمونیوم علاوه بر رفع زردی برگهای پیر (که به دلیل کاهـش ازت خاک رخ می دهد) و زردی برگهای جوان را نیز (که به دلیل کمبود گوگرد رخ می دهد) برطرف می کند. شایان ذکر است که در میان کودهای ازته دیگر سولفات آمونیوم کمترین جذب آب را دارد که این ویژگی باعث کاهش کلوخ شدن آن و افزایش مدت زمان نگهداری آن در انبار می شود. این کود همچنین به عنوان اسپری کمکی در کشاورزی برای حشره کش های محلول در آب، علف کش ها و قارچ کش ها استفاده می شود. سولفات آمونیوم  برای بسیاری از محصولات کشاورزی به خصوص پسته، مرکبات، یونجه، ذرت، کلزا، پنبه، سیب زمینی، برنج و گندم مورد استفاده قرار گرفته و باعث بهبود کیفیت و رشد بهتر این محصولات می شود.

نحوه مصرف
در زمین های زراعی 300 الی 400 کیلوگرم در هکتار قبل از کاشت
در گلخانه ها به ازای هر بوته گیاه 15 گرم 
در باغچه ها به ازای هر مترمربع 25 گرم
در باغ ها به ازای هر درخت یک کیلوگرم در اوایل بهار
در باغات پسته؛ طی سه نوبت فروردین، خرداد ماه پیش از مغزگیری پسته، شهریور و مهر قبل یا بعد از برداشت کامل و پیش از خزان

توجه:
مصرف بیش از حد سولفات آمونیوم مضر است.
حتما قبل از مصرف با کارشناسان با تجربه مشورت نموده و قبل از استفاده گسترده در مقیاس کوچکی آزمایشات لازم را انجام دهید. فلات کالا به عنوان تامین کننده، مسئولیت در قبال خسارات احتمالی ندارد.
به منظور ماندگار بیشتر محصول، پس از مصرف درب پاکت بسته شود.
به منظور جلوگیری از حساسیت پوستی، پوشیدن دستکش، ماسک و عینک ایمنی فراموش نشود. همچنین دور از دسترس اطفال و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مشخصات فنی
بو
ندارد
جنس
جامد
قابلیت نگهداری آب
ندارد
لطفا چند لحظه صبر نمائید