لطفا چند لحظه صبر نمائید
SM24D100G

سولفات مس 24 درصد فلات کالا وزن 100 گرم


0.0 (1)
بدون دیگاه

ضد آفت
کنترل بیماری های ویروسی، باکتریایی و قارچی
پیشگیری از پژمردگی گیاهان
بهبود کلروفیل
افزایش سبزینگی گیاه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

49,000 تومان
وزن : 100 گرم طول : 18 سانتیمتر عرض : 13 سانتیمتر ارتفاع : 3 سانتیمتر

کالاهای مشابه

معرفی
سولفات مس پنج آبه که عمدتا ضد قارچ شناخته می شود، برای کنترل بیماری های ویروسی، باکتریایی و قارچی محصولات کشاورزی و مبارزه با انواع آفت ها مورد استفاده قرار می گیرد. سولفات مس در تشکیل کلروفیل و پدیده فتوسنتز نقش مهمی دارد. این ماده نقش کلیدی در فعالیتهای آنزیمی، تنفس‌، متابولیسم کربوهیدراتها و پروتئین ها داشته و کمبود آن در فرایند شکل گیری و تولید تولید میوه و دانه خلل وارد کرده و باعث خشک شدن شاخه های درختان، خوابیدگی و بادزدگی خوشه‌های غلات می شود. گندم‌، یونجه‌، پیاز، کاهو، درختان‌میوه و مرکبات ‌بیشترین حساسیت‌ را به‌ کمبود مس‌ نشان‌ می‌دهند.

نحوه مصرف
سولفات مس عمدتا به صورت جایگذاری در عمق (چالکود ونواری) استفاده می شود.  
درختان: در زمستان در قسمت میانی همراه با کود حیوانی و گوگرد به صورت چالکود به میزان 50 تا 150 گرم برای هر درخت بارور مصرف گردد
زمین های زراعی: حین تهیه بستر بذر همراه با سایر کودهای زمستانی به مقدار 10 تا 20 کیلو گرم در هکتار مصرف شود. 
محلول پاشی: در درختان میوه به نسبت 2 تا 3 کیلوگرم در هزار لیتر در هکتار و در محصولات زراعی به نسبت 2 کیلوگرم در هزار لیتر در هکتار محلول پاشی گردد.       

توجه
مصرف زیاد سولفات مس نیز سبب مسمومیت گیاه شده و میوه ها حالت ترک خورده و حالت سیاه رنگ پیدا می کنند. در روی برگ‍ها نیز لکه های ریز قهوه ای رنگ مشاهده پدیدار می شود. تشدید کمبود روی، آهن و منیزیم از نشانه های افراط در مصرف سولفات مس است.
حتما قبل از مصرف با کارشناسان با تجربه مشورت نموده و قبل از استفاده گسترده در مقیاس کوچکی آزمایشات لازم را انجام دهید. فلات کالا به عنوان تامین کننده، مسئولیت در قبال خسارات احتمالی ندارد.
به منظور ماندگار بیشتر محصول، پس از مصرف درب پاکت بسته شود.
به منظور جلوگیری از حساسیت پوستی، پوشیدن دستکش، ماسک و عینک ایمنی فراموش نشود. همچنین دور از دسترس اطفال و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
مشخصات فنی
مناسب برای
انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط