لطفا چند لحظه صبر نمائید
NP1500G

نیترات پتاسیم فلات کالا مدل NP1K وزن 1 کیلوگرم


0.0 (3)
بدون دیگاه

تولید شده در شرکت پرتال صنعت شرق
خلوص بیش از 99.5 درصد
حاوی 43.6 درصد پتاسیم و 13 درصد ازت نیتراتی
مقدار کلر زیر 100 PPM
بهبود رشد رویشی گیاه
افزایش مقاومت گیاه
رفع کمبود پتاسیم
انحلال کامل در آب

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

169,000 تومان
وزن : 1000 گرم طول : 21 سانتیمتر عرض : 18 سانتیمتر ارتفاع : 2.98 سانتیمتر
معرفی
نیترات پتاسیم با فرمول شیمیایی KNO3 دارای 13 درصد نیتروژن و 46 درصد پتاسیم می­ باشد که در صنایع مختلف کاربرد دارد. علاوه بر کاربرد کود در کشاورزی از نیترات پتاسیم، در صنایع غذایی (محافظت از گوشت در برابر میکروب ها و  حفظ رنگ و طعم گوشت و پنیر)، صنایعی مثل تولید خمیردندان، تولید شیشه، ساخت باروت، سوخت موشک، مواد منفجره برای استخراج معادن و عملیات های عمرانی، فلزکاری، ساخت مواد آتش بازی و مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب بیشترین کاربرد را در صنایع کشاورزی به عنوان کود پتاسیم نیترات جهت رفع نیاز گیاهان نسبت به نیتروژن و پتاسیم است.  نیتروژن جز اصلی کلروفیل گیاهان است. کلروفیل سبب می شود تا گیاهان بتوانند از نور خورشید برای تولید کربوهیدرات ها از آب و کربن دی اکسید طی فرایند فتوسنتز استفاده کنند. پتاسیم به عنوان یکی از عناصر اصلی  و مغذی است که گیاهان به مقدار فراوان به آن نیاز داشته و بعد از نیتروژن یکی از مهم ترین عنصر هایی است که توسط گیاه مورد استفاده قرار می گیرد. پتاسیم بر شکل، اندازه، رنگ و کیفیت محصول اثر می گذارد.
کود پتاسیم نیترات به عنوان یک منبع مناسب در گیاهانی که به کلر حساس هستند و نمی توانند از کود های پتاسیم کلرید استفاده کنند بسیار مناسب است. این ماده برای رشد در گیاهانی مانند گوجه فرنگی ،پسته، تنباکو،سیب زمینی، سبزیجات برگ دار مثل کاهو و انواع کلم ها، مرکبات و هلو مناسب است. از ترکیب نیترات پتاسیم با شکر می توان مواد منفجره و سوخت موشک نیز تهیه کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله "معرفی نیترات پتاسیم" واقع در خبرنامه سایت فلات کالا مراجعه کنید.

روش مصرف

در گیاهان آپارتمانی مصرف به صورت انحلال چهار گرم (یک قاشق چایخوری) در یک لیتر آب و آبیاری در هر دو هفته یکبار است. در مصرف درختان باغات به ازای هر درخت بارده یک تا دو کیلوگرم از کود را در محل سایه انداز چالکود نمایید. در مصرف زراعی به ازای هر هکتار تا ۱۵۰ کیلوگرم مصرف شود.
مشخصات فنی
بو
ندارد
تهیه شده از مواد
معدنی
مناسب برای
انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید