لطفا چند لحظه صبر نمائید
HAP100G

هیومیک اسید پودری فلات کالا مدل HAP100G وزن 100 گرم


0.0 (0)
بدون دیگاه

تهیه شده از هیومیکس 88 پرهام
شماره ثبت کودی: 89847
بهبود ریشه زایی
افزایش نفوذ پذیری غشای سلولی در ریشه­ ها و افزایش جذب عناصر مغذی
افزایش بازدهی سایر کودها
محرک رشد و نمو
افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش ها
بهبود ساختار خاک و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

46,000 تومان
وزن : 100 گرم طول : 18 سانتیمتر عرض : 13 سانتیمتر ارتفاع : 3 سانتیمتر

کالاهای مشابه

معرفی

مواد هیومیکی یکی از ارکان اصلی مواد آلی خاک است که با تاثیر بر ویژگی های فیزیکی و شیمیایی، حاصلخیزی خاک را افزایش می دهند. افزایش ظرفیت تبادل کاتیونی خاک، بهبود ساختار خاک و افزایش توانایی خاک را برای تأمین مواد مغذی مورد نیاز گیاه از ویژگی مهم مواد هیومیکی تلقی می شود. القای پتانسیل الکتروشیمیایی این مواد در ریشه ها  سبب تسهیل در جذب مواد مغذی می گردد. به دلیل تحریک تولید بیشتر ترکیبات فنلی، مواد هومیک مقاومت گیاه در برابر تنش را افزایش می دهند. این محصول برای کلیه گیاهان زراعی و باغی مناسب است. افزایش فعالیت میکروبی خاک، افزایش قدرت نگهداری آّب در خاک، کاهش فرسایش خاک، فراهم شدن شرایط مطلوب رشد، بهبود ساختمان خاک را به واسطه افزودن مواد آلی به خاک و در نتیجه در نتیجه رشد مناسب گیاه از مزیت هیومیک اسید تلقی می شود.

نحوه مصرف
در محصولات باغی؛ به روش کود آبیاری، به میزان ۶ الی ۱۲ کیلوگرم در  هکتار در طول فصل رشد مصرف شود.
در محصولات زراعی؛ به روش کود آبیاری به میزان ۱ کیلوگرم در هکتار درهر نوبت مصرف شود.
در صیفی جات و محصولات گلخانه ای؛ به روش کود آبیاری به میزان 5 تا 10 کیلوگرم در زمان 4 تا 6 برگی، قبل از گل دهی مصرف شود.
در گل و گیاه خانگی به روش کود آبیاری، باید یک قاشق غذاخوری هیومیک اسید پرک و یا 10 میلی لیتر هیومیک اسید مایع را در یک لیتر آب بریزید و در فواصل هر یک ماه یک بار گیاه را با آن آبیاری کنید.

توجه
بررسی اختلاط پذیری ابتدا در سطح محدود انجام شود.
حتما قبل از مصرف با کارشناسان با تجربه مشورت نموده و قبل از استفاده گسترده در مقیاس کوچکی آزمایشات لازم را انجام دهید. فلات کالا به عنوان تامین کننده، مسئولیت در قبال خسارات احتمالی ندارد.
به منظور ماندگار بیشتر محصول، پس از مصرف درب پاکت بسته شود.
به منظور جلوگیری از حساسیت پوستی، پوشیدن دستکش، ماسک و عینک ایمنی فراموش نشود. همچنین دور از دسترس اطفال و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مشخصات فنی
مناسب برای
انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط