لطفا چند لحظه صبر نمائید
PAARMM100G

پودر آلومینیوم، آهن، روی، مس و منیزیم فلات کالا وزن 500 گرم مجموعه 5 تایی


0.0 (0)
بدون دیگاه
این محصول به صورت باندل از محصولات زیر بفروش میرسد

ابعاد ذرات منیزیم 350 میکرون
ابعاد ذرات آهن و آلومینیوم و مس 100 میکرون
ابعاد ذرات روی 10 میکرون
تولید شده در شرکت پوریان شیمی
امکان ساخت ترکیبات مختلف

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

399,000 تومان
وزن : 500 گرم طول : 15 سانتیمتر عرض : 11 سانتیمتر ارتفاع : 3 سانتیمتر
معرفی
آلوم به عنوان یک تقویت کننده در رشد گیاهان به تنهایی کاربردی نداشته و وجود یون سولفات همراه آن سبب کاهش PH در خاک شده و در تهیه کودهای کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. در این راستا سولفات آلومینیوم با داشتن 21% ازت و 24% گوگرد از بهترین کودهای کشاورزی است که بیشتر برای تقویت گیاهان و درختچه های زینتی استفاده می شود. از پودر آلومینیوم در تولید مجموعه ای از محصولات مانند صفحات خورشیدی، لوسیون ضد آفتاب و بتن سبک استفاده می شود. این پودر همچنین کاربرد گسترده ای در تولید وسایل آتش بازی و سوخت موشک دارد. یکی از کاربدهای قدیمی این پودر تهیه پودر فلش است که کاربرد گسترده ای در روشنایی و دوربین های عکاسی داشته است.
پودر آهن از شمش آهن به روش های مختلف و در سایز های متنوع تولید شده و کاربرد های وسیعی در صنایع خودرو، رنگ و کشاورزی دارد. ساخت سیستم های تصفیه آب، برش پودری فولاد، بسته بندی غذا، افزایش رسانایی، تولید رنگ های مغناطیسی، کاتالیزورهای صنعتی و ... از کاربردهای اصلی و مهم پودر آهن می باشد. عنصر آهن یکی از عناصر اصلی ماکرو ضروری برای گیاهان محسوب شده و فقر آهن سبب بروز اختلال در فتوسنتز شده و رشد و باردهی محصولات را تحت الشعاع قرار خواهد داد. از این ماده می توان برای آزمایشات علمی دانش آموزان و همچنین ساخت ترکیبات مختلف استفاده کرد.
پودر روی یکی از پرکاربردترین فلزات موجود بوده و کاربرد گسترده ای در صنایع داروسازی، رنگ سازی، محافظ در پوشش‌های صنعتی، تولید انواع باتری ها، عامل کاهنده و یا کاتالیزور در انواع واکنش‌های شیمیایی، سوخت موشک و ترکیبات آتش بازی و غیره دارد. روی در گیاهان سبب افزایش فتوسنتز و رشد گیاه شده و مقدار پروتئین سازی را افزایش می دهد. کمبود این عنصر در گیاهان، تشکیل مولکول های زیستی حیاتی نظیر قندها، پروتئین و غیره را  با اختلال مواجه می کند و در نتیجه آن، تضعیف گیاه، به خطر افتادن رشد  گیاه و عدم حاصلخیزی خاک را به دنبال خواهد داشت. روی در سلامتی انسان نیز نقشی مهم و اساسی دارد که می توان به تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری و درمان سرطان، جلوگیری از ریزش مو و اشاره نمود.
از پودر مس به صورت گسترده در صنایع الکترونیکی و ساخت تجهیزات الکتریکی استفاده می شود. رسانایی خوب الکتریکی و گرمایی، انعطاف پذیری، واکنش پذیری بالا و قابلیت آلیاژ پذیری، سبب شده که پودر فلز مس در تولید روغن های رسانا، گریس، آلیاژ کردن با فلزات دیگر، برس های کربن، قطعات ترمز خودرو، قطعات تحت اصطکاک، کنترل حرارتی، تابش الکترومغناطیسی دستگاه های الکترونیکی و بسیاری دیگر، مورد استفاده قرار گیرد. روش های اتمیزاسیون، احیای هیدروژنی، سمانتاسیون ،احیای اکسید مس و الکترولیز از جمله روش های تولید پودر مس است.
منیزیم،‌ فلزی به رنگ سفید خاکستری هشتمین عنصر فراوان در پوسته زمین است. منیزیم به شدت واکنش پذیر بوده (خصوصا حالت پودری و نواری) و سوختن آن با نور شدید سفید خیره کننده و دمای زیادی (تا 3100 درجه سلسیوس) همراه است که طول موج های  پرتو فرا بنفش را شامل می شود. در گذشته‌ها از پودر این فلز برای نوردهی به سوژه در عکاسی با فلاش استفاده می‌شد.همچنین، در آتش‌بازی، نورپردازی صحنه تئاتر و شبیه‌سازی از این عنصر استفاده می کردند. بعد از آهن و آلومینیوم، منیزیم بیشترین استفاده را در میان فلزات دارد. اصلی‌ترین کاربردهای این عنصر عبارت است از تولید آلیاژهای آلومینیوم، ریخته‌گری (دایکاست)، حذف گوگرد در تولید آهن و فولاد، تولید تیتانیوم(فرایند کرال)، صنعت خودروسازی، صنایع هوافضا، صنایع الکترونیک (لپ تاپ و تبلت و ...) مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول شامل پنج بسته مجزای پودر آلومینیوم، پودر آهن، پودر روی، پودر مس و پودر منیزیم است که علاوه بر دسترسی آسان جهت ساخت ترکیبات مختلف، قیمت مناسبی دارد
.

 
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط