لطفا چند لحظه صبر نمائید
GPM1K

گوگرد پودری میکرونیزه فلات کالا مدل GPM1K وزن 1 کیلوگرم


0.0 (0)
بدون دیگاه

تهیه شده از محصول شرکت نگین گوگرد میکرونیزه آذرشهر
عیار گوگرد 98 درصد
شماره ثبت کودی: 87137
ضد قارچ
ضد آفت نظیر کنه و تریپس
افزایش فرایند رشد و فتوسنتز در گیاه
کاهش pH خاک
بهبود جذب عناصر ریز مغذی
خشک کردن و ضد عفونی کردن میوه هایی نظیر انگور، زردآلو و تولید کشمش و برگه زردآلو

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

72,000 تومان
وزن : 1 کیلوگرم طول : 35 سانتیمتر عرض : 25 سانتیمتر ارتفاع : 10 سانتیمتر

کالاهای مشابه

معرفی
گوگرد به عنوان کود برای تأمین نیاز گیاهان و محصولات کشاورزی و همچنین برای از بین بردن آفات و ضدعفونی کردن خاک استفاده می شود. گوگرد پس از ازت (نیتروژن)، فسفر و پتاس، چهارمین عنصر غذایی پر مصرف برای گیاهان محسوب می شود. عمده مصرف گوگرد در از بین بردن سفیدک انگور، کرم سفید ریشه و حشرات موذی است. استفاده از گوگرد سبب کاهش pH خاک شده و  دسترسی گیاه را به عناصر غذایی ذخیره شده در خاک را آسان می کند. گوگرد به میزان زیادی در گیاهان خصوصا در برگ ها وجود دارد و جزء تشکیل دهنده پروتئین در گیاه است، این عنصر نقش مهمی در تشکیل ویتامین های ضروری متابولیسم گیاه دارد. لذا نقش گوگرد، عمدتا ساخت پروتئین، روغن و افزایش کیفیت محصولات مختلف کشاورزی است. این ماده قابلیت جذب بالایی در گیاهان داشته و سهولت خارج شدن آن از نازل های سم پاش موجب افزایش راندمان عملیات های کود پاشی و سم پاشی و در نتیجه بهبود کیفیت و بازار پسندی محصولات کشاورزی می شود. علاوه بر کاربرد گوگرد در کشت، از آن در خشک کردن و ضد عفونی کردن میوه هایی نظیر انگور، زردآلو و تولید کشمش و برگه زردآلو، ضد عفونی فضای مرغداری و دامداری، صنعت و داروسازی نیز استفاده و افزایش کیفیت پشم گوسفند استفاده می شود.

نحوه مصرف

در زراعت و باغبانی و برای سفیدک پودری انگور در زمان های معین به میزان ۶۰ تا ۹۰ کیلوگرم در هکتار در طی سه نوبت می توان استفاده کرد، نوبت اول در مرحله‌ی ۷-۶ برگی شاخساره‌ها به میزان ۱۵-۱۰ کیلوگرم در هکتار، نوبت دوم پس از ریختن گلبرگ‌ها و بسته شدن دانه به میزان ۳۰-۲۰ کیلوگرم در هکتار و نوبت سوم ۲۰-۱۵ روز بعد به میزان ۴۰-۳۰ کیلوگرم در هکتار مصرف شود.
برای سفیدک سطحی شمام و خربزه و هندوانه و گوجه (محصولات جالیزی) زمانی که میوه اندازه توپ پینگ پنگ رسید به میزان ۳۰ کیلو گرم در هکتار مصرف شود.
برای سفیدک سطحی جعفری، هویج و گشنیز حدود ۱۰ کیلوگرم در هکتار مصرف شود.

توجه
گوگرد پودری باید در دمای ۱۶ تا ۳۰ درجه سانتی گراد مصرف شود. دمای بالاتر از ۳۵ درجه گیاه ‌سوزی رخ داده و در دمای کمتر از ۱6 درجه نیز تصعید نمی‌شود.
حتما قبل از مصرف با کارشناسان با تجربه مشورت نموده و قبل از استفاده گسترده در مقیاس کوچکی آزمایشات لازم را انجام دهید. فلات کالا به عنوان تامین کننده، مسئولیت در قبال خسارات احتمالی ندارد.
به منظور ماندگار بیشتر محصول، پس از مصرف درب پاکت بسته شود.
به منظور جلوگیری از حساسیت پوستی، پوشیدن دستکش، ماسک و عینک ایمنی فراموش نشود. همچنین دور از دسترس اطفال و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مشخصات فنی
مناسب برای
انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی
جنس
جامد
لطفا چند لحظه صبر نمائید