لطفا چند لحظه صبر نمائید
NPG8K

نیترات پتاسیم، کربن فعال و گوگرد فلات کالا کد NPG8K وزن 8 کیلوگرم مجموعه 3 تایی


0.0 (1)
بدون دیگاه
این محصول به صورت باندل از محصولات زیر بفروش میرسد

مجموعه 3 بسته مجزای:
6 کیلوگرم نیترات پتاسیم (شرکت پرتال صنعت شرق، خلوص بیش از 99.5 درصد، حاوی 46.3 درصد پتاسیم و 13 درصد ازت نیتراتی)
1 کیلوگرم پودر کربن فعال
1 کیلوگرم گوگرد پودری (شرکت نگین گوگرد میکرونیزه آذرشهر، پالایشگاه تبریز، خلوص بیش از 98 درصد)
مقرون به صرفه
دسترسی آسان
امکان ساخت ترکیبات مختلف

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

998,000 تومان
وزن : 8000 گرم طول : 34 سانتیمتر عرض : 30 سانتیمتر ارتفاع : 18 سانتیمتر
معرفی
پتاسیم نیترات به عنوان یک منبع مناسب در گیاهانی که به کلر حساس هستند و نمی توانند از کود های پتاسیم کلرید استفاده کنند بسیار مناسب است. این ماده برای رشد در گیاهانی مانند گوجه فرنگی ،پسته، تنباکو،سیب زمینی، سبزیجات برگ دار مثل کاهو و انواع کلم ها، مرکبات و هلو مناسب است. از ترکیب نیترات پتاسیم با شکر می توان مواد منفجره و سوخت موشک نیز تهیه کرد.
کربن فعال یا کربن اکتیو از کاربرد مهمی به عنوان جاذب در بسیاری از فیلتر ها دارد. کربن فعال همان ذغالی است که طی فرآیند های مختلف تخلخل یافته و در بسیاری از فیلترهای آبی، هوا، فاضلاب، فرآورده های نفتی و غیره به منظور رنگ حذف رنگ، بو و جدایش ناخالصی ها کاربرد دارد. علاوه بر این، داشتن خواصی همچون دفع ترکیبات مضر و سموم پوستی، اثربخشی در دفع التهاب و خاصیت آنتی باکتریالی، کاربرد گسترده در تولید شامپو و خمیردندان از موارد استفاده از این ماده در صنایع بهداشتی و دارویی به شمار می رود.
کاربرد عمده گوگرد در از بین بردن سفیدک انگور، کرم سفید ریشه و حشرات موذی است. استفاده از گوگرد سبب کاهش pH خاک شده و دسترسی گیاه را به عناصر غذایی ذخیره شده در خاک را آسان می کند. گوگرد به میزان زیادی در گیاهان خصوصا در برگ ها وجود دارد و جزء تشکیل دهنده پروتئین در گیاه است، این عنصر نقش مهمی در تشکیل ویتامین های ضروری متابولیسم گیاه دارد. لذا نقش گوگرد، عمدتا ساخت پروتئین، روغن و افزایش کیفیت محصولات مختلف کشاورزی است. این ماده قابلیت جذب بالایی در گیاهان داشته و سهولت خارج شدن آن از نازل های سم پاش موجب افزایش راندمان عملیات های کود پاشی و سم پاشی و در نتیجه بهبود کیفیت و بازار پسندی محصولات کشاورزی می شود. علاوه بر کاربرد گوگرد در کشت، از آن در ساخت باروت سیاه، خشک کردن و ضد عفونی کردن میوه هایی نظیر انگور، زردآلو و تولید کشمش و برگه زردآلو، ضد عفونی فضای مرغداری و دامداری، صنعت و داروسازی نیز استفاده و افزایش کیفیت پشم گوسفند استفاده می شود.

 
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط