لطفا چند لحظه صبر نمائید

کاربردهای معنوی و جادویی گوگرد

سیاره های مرتبط: مریخ/زحل
عنصر جادویی: آتش
جنسیت: مذکر
علامت نجومی: برج حمل، عقرب، برج جدی
 
کاربردهای معنوی و جادویی گوگرد

این ماده طبیعی و آتشفشانی مربوط به سیاره های مریخ و زحل است. مهمترین کاربرد گوگرد در زندگی روزمره، در واقع ترکیبی است که به انتهای چوب کبریت چسبانده می شود تا به ضربه زدن و روشن ماندن آنها کمک کند. علاوه بر این، به دلیل ارتباط آشکار آن با آتش جهنم، گاهی اوقات در طلسم ها به عنوان یک جزء نفرین استفاده می شود. گوگرد را بریمستون نیز می گویند.
گوگرد هم برای بیرون راندن شیاطین مزاحم و هم برای فراخوانی آنها استفاده می‌شود، تأثیر آن با هدفی که شخص برای آن تعیین می‌کند مشخص می‌شود. شما می توانید این ماده بدبو و زرد را به یک جزء نفرین کننده وارد کنید یا یک روح ناپاک را از بین ببرید.
گوگرد نباید برای پاکسازی منظم معنوی استفاده شود. برای این کار، مریم گلی، علف شیرین، کندر و مر، اسپری آب مقدس و غیره را بسوزانید. با گوگرد خود در برابر دشمنان محافظت کنید. پودر گوگرد با سیاره های زحل و مریخ و همچنین خورشید به دلیل قدرت انفجاری و رنگ آمیزی آن مرتبط است. از پودر گوگرد برای منحرف کردن حملات روانی نیز استفاده می شود.
 
کاربردهای معنوی و جادویی گوگرد

نام گوگرد از کلمه لاتین "sulphur" به معنای "سوختن" گرفته شده است. گوگرد بسیار شکننده و حساس به گرما است. گوگرد را می توان در تصعید گازهای آتشفشانی مرتبط با سینابار، رئالگار و سایر مواد معدنی یافت.
گوگرد برای تحریک چاکرای شبکه خورشیدی شناخته شده است. همچنین این توانایی را دارد که آن را متعادل کند و تمام انرژی های منفی ذخیره شده در چاکراهای دیگر را جذب کند.
بریمستون - بریمستون، (پودر گوگرد) در جادو استفاده می شود تا مانع از تسخیر یا از بین بردن قدرت دشمن بر شما شود. هنگام کار با گوگرد، مهم است که به انرژی قوی آن توجه داشته باشید. این ماده معدنی باید با قصد و دقت استفاده شود، زیرا می تواند اثرات انرژی مثبت و منفی را تقویت کند.
برای از بین بردن منفی ها یا شکستن نفرین ها، مقداری گوگرد را روی زغال چوب در مکانی امن در فضای باز بسوزانید. با بلند شدن دود، تمام انرژی منفی را مجسم کنید که از بدن و فضای شما خارج می شود. بریمستون همچنین می تواند برای احضار ارواح یا موجودات ماورایی استفاده شود. با بلند شدن دود، قصد خود را با صدای بلند بیان کنید و منتظر پاسخ باشید. توجه داشته باشید که همه ارواح خیرخواه نیستند، بنابراین هنگام احضار آنها احتیاط کنید.
 
کاربردهای معنوی و جادویی گوگرد

لطفاً، اگر قصد سوزاندن گوگرد را دارید، آن را فقط در فضای باز و به مقدار کم انجام دهید. پس از روشن شدن از دود دور بایستید. استنشاق دی اکسید گوگرد باعث تحریک بینی و گلو می شود. سطوح بالاتر قرار گرفتن در معرض می تواند ریه ها و راه های هوایی را خورده و باعث تهوع، استفراغ، ناراحتی معده و حالت تهوع شود. اثرات دی اکسید گوگرد ممکن است در مبتلایان به آسم بیشتر قابل توجه باشد.
برای تهیه گوگرد، به راحتی از سایت فروشگاه آنلاین فلات کالا Falaatkala خرید کنید.