لطفا چند لحظه صبر نمائید
NPK121236HX500G

کود NPK 12 12 36 + TE فلات کالا وزن 500 گرم


0.0 (0)
بدون دیگاه

تهیه شده از کود Hyper NPK 12 12 36 XGREEN آمریکایی شرکت صنایع شیمیایی سبز گل سبزواران
دانه بندی پودری و تقویت شده با عناصر ریزمغذی
محتویات: ازت 12 درصد (N)، فسفات 12 درصد (P2O5)، پتاس 36 درصد (K2O)، آهن 0.05 درصد (Fe)، منگنز 0.05 درصد(Mn)، روی 0.05 درصد (Zn)
بهبود گل دهی گیاه
جلوگیری از ریزش برگ و گل
مقاومت در برابر سرما
مقاومت در برابر آفات
افزایش کمیت و کیفیت محصول
انحلال: 480 گرم بر لیتر
EC: 900 μS/cm

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

75,000 تومان
وزن : 500 گرم طول : 18 سانتیمتر عرض : 13 سانتیمتر ارتفاع : 3 سانتیمتر

کالاهای مشابه

معرفی
    عناصر مختلفی اصلی که گیاهان از آن تغذیه می کنند عبارتند از نیتروژن (N)، فسفر (P) و پتاسیم (K). از این منظر، به کودهایی که دارای هر سه عنصر اصلی مذکور را داشته باشند (یعنی N P K)، کود کامل نامیده می شود. معمولا این کودها با ترکیبات شیمیایی مختلف بوده و سعی بر این است که تمامی عناصر مورد نیاز ماکرو (نیتروژن، فسفر، پتاس) و میکرو (آهن، روی، منگنز، مس، بر، مولیبدن، کلر) گیاه در ترکیبات آن قرار داده شود. 
نیتروژن یا ازت در رویش گیاه بسیار موثر بوده و سبب تولید پروتئین های گیاهی، افزایش تولید میوه و دانه می شود و کمبود آن سبب زردی برگ های پیر، افت رشد گیاه و افزایش تدریجی زردی سایر برگ ها می شود.
فسفر نقش کلیدی در فتوسنتز داشته و عامل مهمی برای ریشه زایی و ازدیاد شکوفه در گیاهان دارد. کمبود فسفر باعث کوچکتر شدن برگ های جوان و تضعیف جوانه ها گشته و رشد گیاه را با مشکل مواجه می سازد.
پتاس منجر به افزایش کیفیت محصول و کاهش بیماری های گیاهی شده و در تشکیل پروتئین کمک شایانی می کند. در گیاهان زینتی نیز منجر به افزایش گلدهی گشته و در درختان میوه، منجر به درشتی و رنگ و لعاب گرفتن میوه می شود. در اثر کمبود پتاس، حاشیه برگ های (عمدتا پایین گیاه) زرد شده و به تدریج به سمت بالا گسترش می یابد.
محصول مورد نظر از کود  Hyper NPK 12 12 36 XGREEN آمریکایی شرکت صنایع شیمیایی سبز گل سبزواران به صورت پودری به میزان استاندارد 12 درصد فسفر، 12 درصد نیتروژن و 36 درصد پتاسیم تهیه شده و با عناصر ریزمغذی تقویت شده است. این ترکیب از پتاسیم بالایی برخوردار بوده که به سبب فعال سازی بسیاری از آنزیم ها، نیاز‌های اصلی گیاه نظیر رشد سریع، فتوسنتز و گل دهی آسان را به ارمغان  می‌آورد. تجمع این عنصر در بافت میوه، رشد و کیفیت محصول را افزایش داده و با بهبود توانایی برگ ها در نگهداری آب، از تعریق بیش از حد گیاه جلوگیری می کند. 

روش مصرف
در گیاهان آپارتمانی؛ به مقدار 3 گرم (یک قاشق چای خوری) در 1.5 لیتر آب ولرم حل شود و بسته به نیاز، دو هفته یک بار به میزان کافی به گیاه داده شود.
در مرکبات، باغات و درختان میوه؛ در روش کود آبیاری 50 تا 400 گرم برای هر درخت؛ در روش محلول پاشی 2-4 کیلوگرم در هزار لیتر آب مصرف شود.
در گیاهان زراعی، سبزیجات برگی و صیفی جات؛ در روش کود آبیاری 10 تا 20 کیلوگرم در هکتار؛ در روش محلول پاشی 3-5 کیلوگرم در هکتار مصرف شود.
در گلخانه و پوشش زیر پلاستیک؛ در روش کودآبیاری 2 تا 3 کیلوگرم در هزار متر مربع؛ در روش کود آبیاری 1 تا 2 کیلوگرم در هزار لیتر آب مصرف شود.
در کشت های هیدروپونیک؛ به روش کود آبیاری 200 تا 400 گرم در هزار لیتر آب مصرف شود.

توجه
قبل از استفاده به اطلاعات شرح داده شده دقت شود.
در فضای کم نور، خنک، خشک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
محلول پاشی در هوای خنک و آرام (ترجیحا زمان غروب آفتاب) و مصرف آبکود در اواخر زمان آبیاری انجام شود.
آزمایش اختلاط پذیری قبل از مصرف توصیه می شود.
قبل از اختلاط با سایر سموم و کودها، در سطح محدود (2 تا 3 درخت) آزمایش شود، سپس در محدوده وسیع به کار ببرید.
فلات کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال عواقب اختلاط ندارد.


 
مشخصات فنی
مناسب برای
انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط